آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

ولنتاین 2014

1392/11/26 15:47
نویسنده : الهه
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق مامان قلب

برای ولنتاین من یه کارت تبریک با عکس 3 نفرمون درست کردم برای مامی جون هم یه کارت درست کردم که عکس من و شما با دایی ها روش بود خیلی خوشجل شدخوشمزه

عصر پنجشنبه با هم رفتیم چاپشون کردیم بعد توی مسیر آقاجون رو دیدیم که با اون رفتید پیش ماشین منم رفتم زودی عکساتو گرفتم اومدیم خونهلبخند کارت مامی رو هم بهش دادممژه

روز جمعه هم شما با آقاجون و مامی رفتی گردش که با بچه ها دوستشون بازی کردی و خیلی خیلی بهت خوش گذشت. من و بابایی هم آشپزخونه رو تمیز کردیم.خیلی خسته شدماوه

کارای کامپیوتریم و تقویمت هنوز مونده و شما نمیزاری من به کارام برسم .الان تا خوابیدی اومدم اپ کنم و زودی برم. ببخش که مختصر توضیح دادم.

هرچی از شیرینی و شیطونیت بگم کم گفتم.عسلیماچ

همش بهم نگاه میکنی و هرکاری میکنم ادامو درمیاریمتفکر بعدشم خودت میخندی و منم تا میتونم بوسه بارونت میکنم. البته ادای همه رو درمیاری ولی من بیشترابرو

ولنتاین مبارک عشق منقلب

دوستت دارم خیلییییییییماچ

اینم یکی از عکسای آتلیه. فدای اون خندت بشمبغل نفسمی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آتــریـسـا جـون
27 بهمن 92 15:24
سلام عزیزم ممنون از محبتت منم لینکتون کردم اما اسم آتریسا که تو لینکاتون نیست
الهه
پاسخ
سلام گلم خوب شد گفتید من لینک کرده بودم ولی تعداد نمایش لینکا پایین بود اضافش کردم
مامان امیرعطا
27 بهمن 92 15:57
چه عکس خوشگلییییییییی. الهه جون لطفا عکسای دیگه شم بذار ببینیم .
الهه
پاسخ
باشه عزیزم حتما
مامان زینب
28 بهمن 92 12:55
سلام چه پسمل خوشگلی از طرف ما هم ببوسیدش . با عرض معذرت تو وبلاگ سیاه و سفید دیدم نوشته بودید خودتون تقویم درست کردید می تونید به من هم بگید چجوری این کار رو کردید به من هم یاد بدید لطفا تو وبلاگم منتظر جوابتون هستم خواهش
الهه
پاسخ
سلام باشه
آتــریـسـا جـون
29 بهمن 92 15:01
مرسی خاله جون چشماتون قشنگ میبینه بوس برای آرمین جون
الهه
پاسخ
نینا
3 اسفند 92 16:51
مامان خانم به من نگفتی چه طوری تقویم طراحی کنما؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهه
پاسخ