آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

کچل شدن برای اولین بار

1392/11/21 11:12
نویسنده : الهه
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شکلات مامان. عزیزم 19 بهمن که شبش خونه آقاجون اینا خوابیدیم صبح من میخواستم بیام خونمون رو تمیز کنم که مامی بردت حمام همش اصرار داشتن که موهاتو با موزر(درست نوشتمنیشخند) کوتاه کنن که منم قبول کردم ولی با شونه درشتعینک

دوستنداشتم موهای خوشگلت رو کوتاه کنم ولی خوب اینجوری دیگه واسه عید خیلی خوب و خوشگل بلند میشنچشمک

وقتی بابایی فهمید ناراحت شد گاوچران

دیگه ببخشید پسرم کچل شدی ولی بنظر من هنوزم خوشگل و نازیقلب

این روزا تا چیزی بهت میدیم در جواب میگی مرسی بغل خیلی خیلی باحال میگی که هرکی میشنوه میخواد قورتت بدهمژهماچ دیشب با بابایی رفتیم خرید و وقتی برات پوشک خریدیم و طرف رسید پول رو داد به بابایی شما که بغلش بودی گرفتیش و گفتی مرسیتشویق کلی طرف ذوق کرد و همش میگفت ماشالا چه پسری و....ماچ

عزیزم مامی بهت ماه و ستارها رو نشون داده شما هم عاشقشون شدی و همش میگی بریم نگاشون کنیمخوشمزه دیشب  با سه چرخه رفتیم قدم زدیم و شما همش حواست به ماه بود و همش میگفتی ماه و دوستداشتی ما هم نگاش کنیملبخند 

با نارضایتی اومدیم خونهزبان 

دیروز یادم رفت برم عکساتو بیارم امروز حتما میریم دیگه برم سراغ کارام فعلا بای دوستدارمقلب

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیرعطا
21 بهمن 92 14:55
نطرم اومده آیا؟؟؟؟؟؟؟؟ امان از این نی نی وبلاگ....
نینا
21 بهمن 92 15:44
فتوشاپ بلدم.یه کوچولو هم توضیح جواب میده.
آتــریـسـا جـون
25 بهمن 92 17:53
گروه طراحی سیاه و سفید به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری http://siya-o-sefid.blogfa.com/
آتــریـسـا جـون
25 بهمن 92 17:55
آخـی چه پسر نازی ، امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی آرمین جون اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
مامان امیرعطا
26 بهمن 92 1:12
سلام.الهه جون 1 نظر قبل این نوشته بودم... گویا نیومده.!!!!!!! الان دیگه یادم نیست چی نوشته بودم. بازم ممنون ازت که به فکرمی دوست مهربونم. آرمین گلمو هم ببوس.
الهه
پاسخ
سلام عزیزم اشکال نداره پیش میاد
گروه طراحی سیاه و سفید
26 بهمن 92 11:57
سلام دوست عزیزم ممنون اومدی پیشمون تم و عکس مورد نظرتو بده بهم تا برا نی نی خوشملت یه تقویم خوشمل زود زود درس کنم فقط عکس ها با کیفیت باشه عزیزم
الهه
پاسخ
سلام من خودم برای پسرم تقویم درست کردم. دلم میخواد قالب اختصتصی درست کنم هزینه اش بالاست؟چقدره؟
گروه طراحي سياه وسفيد
26 بهمن 92 15:53
]با عرض سلام بله منظورمون طراحي قالب وبلاگ هستش ممنون از حضورتون