آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

تولد 20 ماهگی قند عسلم

1392/11/18 21:51
نویسنده : الهه
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قند عسلمقلب

20 ماهگیت مبارک نفسم الهی هزار ساله بشیماچهوراهوراهورا

خیلی خوشحالم که پسری گلی مثل تو دارم خیلی ماهی. دوستدارمماچ

میخواستم تولد 20 ماهگیت یه جشن کوجیک بگیرم و خودم کیک درست کنم ولی متاسفانه نشدناراحت

4 شنبه برای چکاب بعد از عملت رفتیم اهواز و قبلش برات توضیح دادم که چی میشه و شما هم خیلی بامزه تکرار میکردی و کلی خندیدیمقلب ولی تا دکتر رو دیدی گریه کردی و برعکس موقع رفتن باهاش بای بای میکردیزبان

بعدش توی ماشین پیش اقاجون خوابیدی و من و بابایی و مامی رفتیم خرید که 2تا کتاب و یه بلوز و شلوار برات خریدیم که با کتابات خیلی ذوق کردی و همش دوستداری برات بخونمشون. فدای بشم جیگرمماچ

دیروز با خاله و دخترش رفتیم پارک خوشمزه هرکی رو میبینی بهش سلام میکنی تشویق بعدش رفتیم خونه مادربزرگم و بعد با اقاجون اینا میخواستیم بریم خونشون که توی ماشین چرت میزدی و دیگه برگشتیم خونهمژه

امروز هم چون هوا خوب بود و بابایی هم اماده بود همه موکتها و قالیها رو بردیم خونه اقاجون تا بشوریمشون. نمیخواستم بدمشون قالیشویی چون رنگشون روشنه خوب تمیز نمیشنابرو

شما یه 2 ساعتی با آقاجون رفتی بیرون و بعد از نهار هم خوابیدی. ما که خیلی هلاک شدیماوه ولی عالی شدنعینک

الانم من و بابایی برگشتیم خونه اون رفت سری به باباش اینا بزنه منم زودی اومدم اینجا تا هم اپ کنم( یه سری نوشتم که پرید مجبور شدم دوباره بنویسمنگران) هم برای ارشد ازاد به سرچی کنم برم شاید شرکت کردم.

الان بهم زنگ زدی گفتی برات کتاب بیارمبغل عشق منیقلب

مجبوریم امشب اونجا بخوابیم ولی بابایی میمونه.

تازه باید فردا تنهایی برگردم خونه رو تمیز کنم تا بعد فرش کنیمنگران

خیلی خیلی شیرینی عزیزم خوشمزه دایی صداتو ضبط کرده گذاشته توی what`s up که کلی مردم صفا کردناز خود راضی هر کلمه بهت میگه حتی خیلی سخت تکرار میکنی و یه چیزی تحویل میدیخنده

الانم دیگه باید برم الان دایی میاد دنبالم و اگه بشه یه جعبه شیرینی بخرم چون خیلی خوشحالم واسه وجود توقلب

خدا همیشه حافظت باشه آرمینمماچ

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میهن استار
18 بهمن 92 22:07
میهن استار بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی کشور http://mihanstare.ir/
مامان امیرعطا
19 بهمن 92 7:22
عزیزم مبارک باشهشیرین زبون خاله. وای خوش به حالتون خونه تکونی رو شروع کردین ....
الهه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم زود شروع کنی بهتره دیگه نزدیک عید خسته نیستی ولی بازم هزار کار دیگه هست خیلی کار دارم خیلی هم خسته شدم ولی اخر کار خوبه .وقتی خونه تمیز حس خوبی دارم
مامان امیرعطا
20 بهمن 92 17:25
آره خوبه به شرطی که تمیز بمونه. من هم باید از اوایل اسفند شروع کنم دیگه... با این وروجک و کلی کار... اگه بخوام براش تولد هم بگیرم که دیگه کارم بیشتره. این روزها هیچ حالم خوب نیست!!
الهه
پاسخ
خوبه که موقع تولدش همه خونه تمیزه. چرا عزیزم چی شده؟