آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

تاسوعا و عاشورای 92

1392/8/26 15:28
نویسنده : الهه
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آرمین شیرین مامان.خوبی جیگرمقلب                                                                    خدارو شکر خوبیملبخند                                                                                                تاسوعای حسینی بارون بود و ما خونه بودیم. قرار بود نهار بریم خونه م ش(غذای نذری داشتن) که چون اصلا بهمون زنگ نزدنن ما هم نرفتیم( پست قبلی توضیح دادم). بعد چون گرسنه ات بود زودی برات کباب درست کردم و منتظر بودی بهت بدم همون اولی که سرخ شد برات سرد کردم دادم بهت نوش جان کردیخوشمزه  وقتی سیب زمینی ها رو سرخ کردم دیگه اشتها نداشتیخنثی بابایی خواب بود و ما نهار خوردیم بعد که بیدار شد فقط یه لقمه خورد بهش گفتم اینا مال آرمینه تو برو خونه مامانت نهار بخورنیشخند 

                                               

عصری هم رفتیم بیرون دوری زدیم بعد رفتیم خونه آقاجون اینالبخند بعد خواستیم بریم مراسم که تو خوابت برد تا اومدیم خونه گذاشتمت روی تختت و لباساتو دراوردم بیدار شدیزبان بعد انقده شیر خوردی که داشت خوابم میگرفت که مامان جون زنگ زد و گفت آقاجون گفته الهه رو فرم نبود حتما چیزی شد!مامان جون گفت من فقط حواسم به آرمین بود باید بگی چی شد؟ که بزور قانعش کردم که بیخیال بشه ولی خدایش چه دقتی داشته بود .انشالا سایشون همیشه روی سرمون باشه که حسمو میفهمن. انقده دوستمون دارن.خدایا خودت مواظبشون باشماچ 

                                                             

بعد با بابایی رفتیم بیرون و مراسمو نگاه کردیم که خیلی دوستداری همش محو تماشا میشی و گاهی سینه میزنیبغل برگشتیم خونه . کبابا رو گرم کردم با همبری که خودم درست کرده بودم و سرخ کردم و شام خوردیم.از خود راضی   

                                                                                                                    

روز عاشورا هم با آقاجون اینا رفتیم تعزیه (بابایی نیومد)که از قدیم توی شهرمون برگذار میشه رو نگاه کردیم و چون هوا خیلی گرم بود خسته شدی و گفتی بریم ما هم اطاعت کردیم عینک  فقط دوستداشتی اسبها رو ببینی زبان                                                                                    بعد یه ماشین نذری بخش میکرد که به من شش برس غذا دادخوشمزهتعجب  آقا جون هم سه تا           قیمه بود و عالیخوشمزه   نذرشون قبول باشه. من که صبحونه نخورده بودم همون موقع توی ماشین یکیشون رو خوردمعینک  بعدش شربت زعفرونخوشمزه  تو که فقط نگاه میکردیمتفکر                            یه اسبی دیدیم که آقاجون ایستاد و تو رو سوارش کردیم و عکس گرفتیممژه فک کنم خوشحال شدیلبخند                   

                                             بعد رفتیم خارج از شهر یه مراسم دیگه که وقتی رسیدیم مراسم تموم شده بودناراحت و رفتیم یه جایی ایستادیم و نهار خوردیممژه تو کلی کیف کردی و قدم میزدی و وقتی یه گله گوسفند دیدی دیونه شدینیشخند میخواستی باهاشون بری.  

                                                 بعد یه سگ اومد که باز میخواستی بری پیششخنده اومنم فرار میکرد و بغلت کردم و بهت گفتم اگه بشینی میاد نزدیکمون و میخواد غذا بخوره یه چند ثانیه نشستی بزورچشمک و تماشاش کردی.بعدش خونه مادربزرگم رفتیم که جون رفته بودیم زاد گاه بجگیش دلش میخواست بره که آقاجون قول داد فردا همگی بریماز خود راضی  بعد یه سری خونه خاله ام زدیم تو با آقاجون و عمو رفتید بیرون ما هم کلی عکس توی باغچه پراز گلشون گرفتیم البته بیشتر مادربزرگ گرفت من با مقنعه بودم خوشم نیومد عکس بگیرم ولی چندتایی که گرفتم عالی شدناز خود راضی نمیدونم چرا خیلی دلم شورتو میزد چند باز زنگ زدم تا بالاخره اومدید بعد برگشتیم خونه و شام باز غذای نذری خوردیمو دوباره شب با بابایی رفتیم مراسم شام غریباناز خود راضی خیلی شلوغ بود و خیلی هم خسته بودیم ولی کلی استادیم بعد برگشتیم خونه و با بابایی حمام کردی و لالاخواب   

                                                جمعه هم با آقاجون اینا البته دایی ها نیومدنناراحت و مادربزرگم و بابابزرگم و خاله اینا رفتیم امام زاده ای خارج از شهر و نهار اونجا بودیم و زیارت کردیم بعد مادربزرگ رو بردیم زادگاه بجگیش. سر راه هم باز گله گوسفند دیدیم و گاو و... که خیلی خیلی خیلی ذوق کردی و برگشتنی همش میگفتی مامازبان هرچی از خوشحالیت بگم کم گفتمچشمک 

                                                 راستی قطار هم دیدیخوشمزه  کلا روز فوق العاده ای بودگاوچران  فقط بابایی اول صبح ضدحالی بهمون زد و گفت نمیام که مامان جون بهش زنگ زد و راضی شد ولی من ازش دلخور شدم. اخه کی دلش میخواد روز تعطیلی و هوا عالی بمونه خونهمتفکر 

                                                  شب هم حمام کردیمو خیلی خیلی گرسنمون بود مامان جون زنگ زد و گفت شام بیاید پیشمون و نمیشد بریم و بابایی رفت از بیرون غذا گرفت ولی هنوز نرسیده بود تو شیر خوردی خوابیدیماچ  با اشتیاق غذا خوردیمو بعد کنار هم بودیم عشقولی که تو بیدار شدیابرو              فک کنم بدنت درد میکرد بهت شیر دادم و ماساژت دادم تا بابایی برات شیر درست کرد و خوردی ولی دیگه نخوابیدیابله 

عزیزم خوشبختانه شیر گاو یا گاومیش رو میخوری فقط باید برات گرمش کنم و اگه کاکائو یا شیر عسل بزارم توش که چه بهتر خوب میخوریهورا  وقتی خوب غذا میخوری از خوشحالی بال درمیارممژه  مثل بابایی عاشق شیرعسلی چشمک 

 

آرمینم خیلی مهربون و با محبتیماچ  تا میگم big hug زودی میایی بغلم میکنیبغل            دوستدارم نفس مامانقلبماچ                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نفس
27 آبان 92 20:54
کباب نوش جونت خاله ، ولی هر وقت خوراکی میخوری یاد منو نفسی هم باش آخه جدیدا خاله خیلی شیکمو شده الهه جون ، مامان باباها از 6 فرسخی میفهمن بچه ها شون چه شونه ، ما فکر می کنیم که خیلی زرنگیم میتونیم ازشون مخفی کنیم . مامان من از پشت تلفن میفهمه مشکلی هس چ رسد که قیافه مو ببینه ان شا ا... خا همه پدر و مادرا رو واسه بچه هاشون حفظ کنه آمین عزاداری هاتون قبول
الهه
پاسخ
اخی عزیزم جاتون خالی حتما بخور نینیمون اذیت نشه اره واقعا. انشالا امین مرسی
مامان امیرعطا
28 آبان 92 1:16
سلام. عزیزم تو اونقدر خوب همه چی رو توضیح میدی که همیشه تا ته پستاتو با اشتیاق می خونم. چه خوب که این همه گشتین. خدارو شکر. ایشالله پسر همیشه خوش باشه کنارتون.
الهه
پاسخ
سلام گلم نظر لطفته همیشه فک میکنم خیلی بد مینویسم خوشحالم شما دوستدارید و اهمیت میدید
نیکی
28 آبان 92 11:50
عزیییییییزم عاشق اینم که بچه ها تو عذاداری امام حسین مشکی بپوشن آرمینم خیلی خوردنی شده فقط چرا انقدر لاغر شده؟ مادرشوهرت برات نذری نفرستاد؟ قدر خانواده تو بدون عزیزم
الهه
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی خیلی خوشحالم به بهم سر زدی دوست مهربونم بنظر خودم هم خیلی مشگی بهش میاد دیگه باید این روزا مشگلی میپوشید بعد از عملش خیلی لاغر شد هنوزم خوب نشده غذاش به نسبت کمه اون پست خصوصی رو بخون توضیح دادم نه نفرستاد
ژاک
1 آذر 92 10:32
الهه
پاسخ
ژاله مامان آیدا
4 آذر 92 10:14
ای جونم عکسشو در حال ماست خوردن خیلی باحاله مامان آرمین جون شبکه MBC3 ماهواره هر روز 9 صبح تا 12 کارتون انگلیسی میده آیدا هم همشو نگاه می کنه دوست داره. فکر کنم برای یادگیری زبان هم خوبه. راستی از وبلاگ منم دیدن کنید : http://kadonamadi.blogfa.com
الهه
پاسخ
قربونت آرمین هر روز نگاه میکنه عاشق این شبکه است البته شبکه قاصدک رو هم دوستداشت آموزش زبان رو همراه با شعر میگذاشت که الان قطع شده ولی من خیلیا رو براش ظبت کردم باشه حتما