آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

11 ماهگی و اولین قدم

1392/2/25 14:54
نویسنده : الهه
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قند عسلمقلب

عزیزم چند روزه علاقه داری راه بری ولی خو هنوز نمیتونی گاهی یادت میره که نمیتونی تا از میز یا مبل یا هرچی که دستت بهشه خودتو رها میکنی و میری فدات بشم که تلو تلو ٢ یا ٣ قدم برمیداری بعد میافتیماچ

دیروز حالم خوب نبود بابایی صبح زود آمپول مسکنی بهم زد بعدش رفتیم خونه آقاجون اینا تا اونجا من استراحت کنم و تو صفا و شیطونیمژه

باهاشون رفتی خرید بعد توی حیاط خلوتشون کلی با مامان جون آب بازی کردی هرچی خواستم ازت عکس بگیرم اصلا صدامو نمیشنیدی و توجهی نمیکردیعینکخیلی خیلی بهت خوش گذشت بزور اوردمتزبان

باید حتما برات استخری بخرماز خود راضیعزیزم با مامانش رفته عشق شناستاز خود راضی

       

اونجا همش میرفتی و واکر( همون عسلی) رو میاوردی باهاش راه میرفتی بعد دوباره میرفتی یکی دیگه رو میاوردینیشخندبعد یهو ولش میکردی و چند قدم برمیداشتی و ما همه دست و هورا و تشویق و بوست میکردیمماچ

عزیز دلم عاشق اون راه رفتنتم که هنوز پاهات جون نداره ولی اصرار داری راه بری الهی همه قدمهایی که توی زندگیت برمیداری به یاری خدا محکم و استوار باشنلبخندهمیشه من وبابایی مشوقتیم و درکنارتیمقلب

دیروز سینه مو گاز گرفتی خیلی دردم گرفت اخم کردم و صورتمو برگردوندم که اومدی بغلم ولی تحویل نگرفتم هرچی مامان جون گفت آرمین حواسش نبود میخواد بوست کنه نگات نکردم تا بغض کردی و شروع کردی به گریه کردن با اینکه هیچی بهت نگفته بودم متوجه شده بودی ناراحتم الهییییییییی

بغلت کردمو بوست کردم بهت گفتم عزیزم خو خیلی دردم کرد کار خوبی نکردی ولی تو همش شیر میخوردی و غر میزدیابروخندم گرفت بود از حالتت.عزیز دلمیبغل

از دیروز خوش میاد همش قهر کنی خیلی هم باحال و ناز قهر میکنی و ما همه میخندیمو و تکرارش میکنی مخصوصا موقعی که بابایی اومد دنبالمون دیگه خودتو بدجوری لوس میکردیمژه

هرچی که باب میلت نیست بدون اینکه توجه کنی کجایی سریع خودتو به عقب میندازی و اخم میکنی بعد خودتو تکون میدی و چپ میشی نمیتونم توضیح بدم ولی دلم میخواد اون لحظه درسته قورتت بدمنیشخند

خیلی خیلی شیرین و خوشمزه میشیخوشمزه

شکلاتم دوستدارمماچ

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نینا
25 اردیبهشت 92 23:29
عزیزم اولین قدمت مبارک امیدوارم قدمای بعدیت هم موفق باشی.گلم شنبه امتحان ریاضی دارم دعا کن خوب بدم.بببببووووووسسسس1


مرسی خاله جونم مطمئنم خوب میشه من برات دعا میکنم
خوب هم درس بخون.بوس
کیانا
30 اردیبهشت 92 14:28
خیلی با مزست