آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

جوانه زدن چهارمین دندون

1392/2/15 0:04
نویسنده : الهه
420 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم و خوانندهای خاموش

عزیزکم بالاخره دندون بالایی سمت راستت جوانه زدهورا خیلی وقته از بالا یه دندونی هستینیشخند

امروز صبح وقتی بیدار شدی متوجه شدم خیلی خیلی کوچیکه ولی فردا حتما بزرگترهم میشهاز خود راضی

علاقه زیادی به دندونات داری همش میخوای با گاز گرفتن بگی من دندونای تیزی دارم خیلی وحشتناک هم گاز میگیری خدا رحم کرده خیلی نداریزبان عادت بدیه که بابایی یادت دادهمتفکر

هر موقع بگیم دندونات کو؟ با انگشت اشاره دست میزاری روشون یا میخوای دست بزاری روی دندونای ماخنده

شازده کوچولوی ما دوستداریمقلب

از حالا دارم به مراسم تولدت فکر میکنم میخوام یه جشن بیادموندنی واست بگیرمخوشمزه

ولی متاسفانه از اخر این ماه دوباره میخوام برم سرکار. از یه بابت خوشحالم ولی از یه طرف هم نگران تو ام با اینکه مامانی بارها میگه نگران نباش ما مواظبشیم و تو هم پیششون آرومی ولی باز نگرانمنگران

تازه مشگل اصلی اینجاست که روز تولد تو سرکارمناراحت میخواستم روز تولدت 3 تایی بریم آتلیه نمیدونم جور میشه یا نه؟ بدجوری ذهنم مشغوله

نمیدونم کیارو دعوت کنم؟ زنونه باشه یا خانوادگی؟روز تولدت باشه یا 17 خرداد که مبعث و هم تعطیله؟شام درست کنم یا بصرف میوه و شیرینی و....سوال

هر کی پیشنهادی داره لطفا بهم بگه دارم گیج میشم از بس فکر کردم.

پیشاپیش ممنونم

         

پ ن: غروبی رفتیم دکتر تا درباره تغذیه و رشدت سوال کنم که خداروشکر همه چی خوب بود و آقای دکتر گفت بخاطر شیطونی توی این سن طبیعیه که خوب غذا نخوری و یه منو غذایی برای این ماهت بهم دادمژه خیالم راحت شد عزیزدلملبخند

حس خویی داشتم وقتی وارد مطب شدیم تو همه آدما رو صدا میکردی و همش درحال جیغ زدن بودی کلا اجتماعی و خوش برخوردماچ پسرم دوستدارم همیشه اینطوری باشی. کمرو و خجالتی خوب نیستاز خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نینا
15 اردیبهشت 92 19:50
عزیزم برا تولد نمیخواد فکر کنی کیو دعوت کنی.منو دعوت کنی کافیه.فقط تو ایام امتحانات نباشه که نیتونم بیام.پیشاپیش تولدت مبارک.


قربونت برم عزیزم اگه تو بیایی بخاطرت تاریخشو عوض میکنم ولی خو چی کار کنم دقیقا وسط امتحاناته
بوس