آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

آرمین و عشق خنده و رقص

1392/1/25 18:12
نویسنده : الهه
552 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلمی پسر گلمماچ

همیشه روی لبات خنده است که از خدا میخوام همیشه اینطوری باشهلبخند

تا آهنگی میشنوی به من و بابایی نگاه میکنی و شروع میکنی به تکون دادن دستات و دست زدن یعنی میخوای برقصی و باید هرکی هست خصوصا بابایی بهت توجه کنهچشمک و تشویقت کنهعینک

تا بهت میگم پاشو برقصیم زودی میایی بغلم و میگی بلند شو.بعد رو به بابایی میرقصی تا اونم دست بزنه و تشویق کنهخنده وای خدای من چه حسیه قابل توصیف نیستخوشمزه

در کل همیشه پایه ثابت رقصی برعکس بابایینیشخند خو به مامانت رفتیچشمک

وقتی میبینی ناراحتم هم نگام میکنی و میخندی و دستاتو تکون میدی که اصلا یادم بره اسم چیه انقده ذوق میکنم.فقط هر بار میگم خدایا شکرتمژه

                             

اون تاپ رو دراوردیم و یکی خوشگلتر برات آویزون کردیم که همش دوستداری سوارش بشی و دکمه موزیکشو فشار میدیقلب 

                         

آرمین مامان عزیز دلم نفسم خیلی ماهی دوستدارم ماچ

                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نینا
29 فروردین 92 13:58
سلام گلم.چقدر زود بزرگ شدی.یکماه جلوتر میگم:تولدت مبارک گلم.


سلام عزیزم مرسی نینا جونم
بوس برای خاله مهربون
من و خونه زندگیم(بهار)
31 فروردین 92 10:47
ای جانم ...ان شاءلله که همیشه شاد باشین


شما هم همین طور بوس
نینا
1 اردیبهشت 92 19:17
سلام عزیزم.من حواسم نبود تو کامنت قبلیم گفتم یکماه زودتر تولدت مبارک.در صورتی که تو2ماه دیگه تولدته.ولی من با جلو افتادن امتحانا همش فکر می کنم الان اردیبهشت هستسم و ماه بعد خرداد.ببخشید گلم.


سلام عزیزم
اشکال نداره متوجه شدم ولی هر چی زودتر بهتر من خیلی منتظر خردادم هههههه
موفق باشی