آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

تقویم 92 آرمین جونی

1391/12/14 16:13
نویسنده : الهه
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امسال اولین نوروزی که کنار من وبابایی هستی خیلی خیلی خوشحالم بخاطر بودنتماچ

هر چیزی که ببینی سریع میری طرفش و یا میخوریش یا پرتش میکنی تازه روی عسلی و میز هم نمیشه چیزی گذاشت چون دستت میرسهعینک عاشق اون انگشتهای کوچیکتم که وقتی به چیزی نمیرسن تکونش میدی خیلی ناز، پاهاتم بلند میکنی مژه پس من سفره هفت سین رو کجا بزارمچشمک

خوشم میاد اصلا دوستنداری مامان ظرف بشورهنیشخند هرموقع میخوام بشورم بهانه میگیری و نمیزاری بشورمشون.من هم زودی میام بغلت میکنم وقتی خوابی میشورممژه

روز جمعه کمی خونه تکونی کردم تو رو هم بردیم پیش مامانی تا اذیت نشی. تاعصری هلاک شدم ساعت 6 اومدیم ببریمت و نهار بخوریم.تختت رو جابجا کردیم و بالای تختت رو تزیین کردیم خیلی خوشت اومد همش نگاه میکردیخوشمزه یه پاپیت کلاغ بالای تختت گذاشتیم که از اون میترسیدزبانبابایی آوردش که باهاش بازی کنی از صداش هم خوشت نیومدخنده گذاشتمش تو کمد که دیگه نبینیشمژه

البته بهت حق میدم خوشت نیاد اخه خیلی زشتهاز خود راضی

برای خرید عید باید برات یه شلوارک بخرم جند تا لباس نو داری ولی بازم دوستدارم بخرم برات.کفش نمیدونم چی بخرم چیز خوشگلی ندیدم؟سوال

عید عروسی پسرخاله بابایی نمیدونم چی تنت کنم تا هم خیلی خوشگل و شیک باشی هم چشم نخوریچشمک

اینم از تقویمی که برای اطرافیان درست کردیم و بهشون هدیه میکنیم.ماشالا عزیزمقلب

یه 4 برگ هم با تم میکی موس واسه خودمون درست کردم البته زحمتشون رو خانم کریم پور کشید دست گلش درد نکنهقلب

خیلی دوستشون دارم.عزیز دلمی شیرینمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیکی
15 اسفند 91 19:09
چه کار جالبی کردی ماشالله به پسرک شیرینت
دلارام
16 اسفند 91 0:49
خدا حفظش کنه
گلی
17 اسفند 91 0:06
خستـــــــه نباشی خانمــــــــی تقویم آرمین جونم خیلی قشنگه. مبارکه
حمی شف
17 اسفند 91 13:19
سلام مامان مهربون
ممنون از اینکه بهم سر زدی
خدا آقا آرمین رو براتون نگه داره سایتون همیشه بالا سرش باشه


خواهش میکنم
مرسی گلم
باز هم بیا
سوسن
20 اسفند 91 11:45
قربون تو جبگربشم اینقد ماه شدی ,الهه جون واسه قند عسلت همش صدقه بنداز
خانومی
22 اسفند 91 14:25
چه مامان هنرمند با حوصله ای
آفرین


مرسی عزیزم