آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

آرمین عشق پرتقال

1391/11/20 18:39
نویسنده : الهه
374 بازدید
اشتراک گذاری

هیجده بهمن تولد 8 ماهگیت بود عزیز دلم یعنی 8 ماهت تموم شد و وارد ماه نهم شدیتشویق

                         ماچماچعزیزم تولدت 8 ماهگیت مبارکماچماچ

 خیلی خیلی خوشحالیم که تو کنارمونی خیلی دوستداریم و به زندگی من و بابایی رنگ و بوی خاصی دادیقلب

صبح با هم بیدار شدیم طبق معمول 2 تایی صبحانه خوردیم و بازی و رقص بعد نهار درست ته چین مرغ به سبک ساده (بدون ماست و...) درست کردم و میخواستم تو رو بخوابمونم بعدش یه کیک خوشمزه درست کنم که مامان بزرگم اومد کلی ذوق کردی و همش دورو برش بودی که اگه رفت ببرتتنیشخند

یه ساعتی بیشمون بود بعد رفت میخواستی باهاش بری که مشغولت کردم.بعد کمی پای نت بودم بعد تو بخوابیدی و من نهار خوردم شروع به درست کردن کیک شدمهورا یهو تصمیم گرفتم کیک راه راه یا گور خری درست کنمزبان دستورشو اتفاقی از این وبلاگ  دیدم خیلی خوب توضیح داده بود دستشون درد نکنهقلبhttp://www.niniweblog.com/این

بابایی هم اومد نهار بهش دادم بعد دایی اومد ولی من همچنان مشغول شاهکارم بودم مطمئن بودم عالی میشه دایی هم میگفت زود باش من میخوام بخورمخنده

                 

یه کوچولو از مواد اضافه اومد کاپ کیک درست کردماز خود راضی خیلی خیلی عالی شدن به افتخار 8 ماهگی آرمین جونمگاوچران

                   

خوشگل نیست ولی خوشمزه بودچشمک

 با چایی خیلی چسبید ولی نفهمیدم چی میخورم همش چشمت به ما بود چی میخوریم نتونستم مقاومت کنم یه کوچولو با چایی بهت دادمعینک

بعد برای مامان بزرگ و بابا جون بردیم لبخند

مامان بزرگ گفت خوشگله چطوری درستش کردی گفتم ما اینیم دیگهاز خود راضی

                     

مدتیه تا ما میوه میخوریم تو هم میخوای بخوری هر جی هم بهت میدی سیر نمیشیلبخندمخصوصا پرتقالخوشمزه

فک کنم هنوز زوده آب پرتقال بخوری ولی نمیفهمی که میخوای بابایی هم میگه باید بخوری.داشت برات آب میگرفت که اجازه نمیدادی زود میخوردیش میگفت ه ه جیغ میزدی یعنی دوبارهمتفکر

من پای نت بودم و کیف میکردم و کلی خندیدیم بعد بابایی وسایلو گذاشت روی مبل که شروع کردی به کشیدن بالای مبل چه تلاشی میکردی عزیز دلم برای رسیدن به آب پرتقالخوشمزه 

                         تشویقتشویقتشویقهورااااااااااااااااااااااااااااااتشویقتشویقبغلماچماچماچ

گل پسرم موفق شدی بلند بشی کلی منو بابایی ذوق کردیم البته خودت بیشتر خوشحال بودی قلب

زودی دوربین رو اوردم و ازت فیلم گرفتم. با انگیزه رسیدن به آب پرتقال تونستی برای اولین بار خودت بتنهایی سر پا بایستیمژه

دوستدارم شیرینمماچ هرچی بوست میکنم سیر نمیشمماچ

فردا صبح زود هم رفتیم خونه مامان جون عصری هم رفتیم خونه باباجون تا شب کلی واسه خودت صفا کردی عزیز دلملبخند

خیلی ناراحتم ماشین نداریم چون هرموقع سوار ماشین آقاجون میشی کلی ذوق میکنی و جیغ میکشی و صفا میکنی ولی بهتره پولامون رو بدیم خونه بخریممژه

ماشین این روزا واقعا افتضاح گرونه خیلی دردناکه اخه پراید 17میلیون یا پارس 30 میلیوننگران

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
23 بهمن 91 9:54
آخی عسسسسیم آرمین پرتغالی با افتخار لینک شدی به ما سر بزنید خوشحال میشیم


خوش اومدی عزیزم
چشم حتما
✿nazi✿
23 بهمن 91 14:32
به به ظاهرش که عالیه


ره عزیزم خوشمزه هم بود جاتون خالی
گلی
1 اسفند 91 16:47
چه کیک خوشکلی حتما خوشمزه بود
تولد 8ماهگی آرمین جونم مبارک


مرسی
نینا
4 اسفند 91 14:49
عزیزم8ماهگیت مبارک.ببخش که اینروزا دیر دیر بهت سر میزنم بزار مدرسه ها تموم شه اون موقع اولین نفر برات نظر میزارم.


قربونت عزیزم هر موقع بیایی خوشحالم میکنی بوس