آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

آرمین در 8 ماهگی

1391/11/17 10:03
نویسنده : الهه
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم گل پسرم ماچ

ماشالا هزار ماشالا اصلا یه جا بند نمیشی این مدتی هم که گذشت مامان سرکار بود و پیش آقاجون و مامان جون بودی شیطون تر شدیچشمک اونا همش باهات حرف میزنن و بیرون و گردش و شلوغی و هرآنچه تو بخواهی خیلی خیلی خوشبحالت بوده لبخند

        

ب ب رو زود گفتی ولی بعد از مدتی الان فقط دد و گ گ و یه صداهای عجیب دیگه میگی که خیلی مفهوم نیست. هرکاری میکنم م م نمیگیمتفکر 

البته خیلی از کلمات رو میفهمی مثلا وقتی میگم بریم پاهاتو تکون میدی میایی طرفم که بلندت کنم یا وقتی میگم برقصیم ذوق میکنی و دستات رو تکون میدیقلب یا میگم میمی میدونی منظورم چیه و...

                

فردا ١٨ بهمن ٨ ماهت تموم میشه میری توی ٩ ماه ولی هنوز دندون درنیاوردیابرو حتی آب دهنت هم سرازیر نشده شایدم هم یهو دربیاریزبان البته من عجله ای ندارم فقط دوستدارم زودی حرف بزنی الهی فدای اون صدات بشمماچ

               

چند روز پیش من و بابایی رفتیم واست تاب خریدیم یه نمونه داری ولی الان نمیشه استفاده کنی باید بزرگتر بشی. وقتی تابت میدادیم خیلی خیلی ذوق کردی و همش میخندیدیبغلدوستداشتم بخورمت شکلات منماچ عزیزم خیلی خیلی شیرینیقلب

از ٧ ماهگی میتونی بشینی البته اگه بخوای بشینیخنده با روروئک که دیگه کاملا مستقلی و دستت به همه چی میرسهمتفکر

خیلی دوستداری بری توی زیر میز تی وی یا میز جلو مبلیمژه رسی ور رو که جابجا کردیم از بس که با سیماش ور میری میز جلو مبلی هم کنار دیوار گذاشتیم چند روزه که خوشت میاد بزور بری پشتش بعد گیر میکنیخنده

               

١٨ دی ماه نرفتیم رشدتو چک کنم چند روز پیش رفتیم گفت وزنش اضافه نشده خیلی ناراحت شدم فک کنم این مدت که نبودم اذیت شدی شایدم علتی دیگه داره.ناراحتباید بیشتر بهت برسممژه

دیگه فعلا از شیرین کاری هات یادم نمیاد ولی باور کن که خیلی عاشقم و آرزوم آرامش و خوشبختی توقلب

آرمینم دوستدارمماچ عسلی عسل

                     

امروز مامان جون هشدار آخر رو از طرف آقاجون بهم ابلاغ کرد گفته هیچ عذری پذیرفته نیست اگه خطی بهت بیافته خیلی نگرانه از پله ها نیافتی. خدا نکنه.

پ. ن: امروز رفتیم یه خونه تعاونی دیدیم که خدا کنه جور بشه بخریمش البته باید طلا بفروشم.فردا بریم بازار ببینم چند میبرن.دعا کن عزیزم خیال باطل

خدا جونم همیشه کنارمون باشقلب

                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

✿nazi✿
17 بهمن 91 12:48
الهی فدای این آقا پسر بشم انقده بزرگ شده و ناز


مرسی.بوس
آرین و مامانی و آرتین
18 بهمن 91 11:46
سلام خانمی خوبی؟
ماشالله هزار ماشالله آرمین جونم چقدر بزرگ و آقا شده
چقدرم ناز شده خدا حفظش کنه عززززززززززیزم
نگران دندوناش نباش حالا حالا ها وقت هست
اگه وزن نگرفته شیر خشک بده
منم به آرتین چون وزن نگرفته بود شیر خشک دادم



سلام عزیزم ممنونم چشمات خوشگل میبینن
شیر خشک خورد اینطوری شد.البته گاهی کنار شیر خودم بهش شیر خشک میدم خیلی ورج ورجه مکنه خوابشم کمه
نینا
20 بهمن 91 9:57
الهی این چندوقته چقدر عوض شده.عکس دویش خیلی نازه.8ماهگیت هم با تاخیر مبارک.بببببوووووووووسسسسس


مرسی خاله جونی.بوس گنده
نیکی
20 بهمن 91 18:05
عزیزدلم ماشالله چقدر شیطون شده
امیدوارم خونه ای که میخواید هم به سلامتی قسمتتون بشه


مرسی عزیزم دعامون کن