آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

اولین خرابکاری

1391/10/5 15:06
نویسنده : الهه
288 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسری در 6 ماهگی اولین خرابکاری رو انجام دادینیشخند 

البته بنظر من که این کارا خرابکاری نیستچشمک البته اولش شیرینه ولی تکرارش صدای همه رو درمیارهخنده

عصر که شبش یلدا بود و ما برای شام خونه بابا جون دعوت بودیم تو و بابایی توی هال بودید من و مامان بزرگ هم توی آشپزخانه مشغول کار کردن بودیم که صدایی اومد گفتم چی شده بابایی گفت آرمین نعلبکی رو شکوندزبان انقده استکان رو محکم زده بودی بهش تا شکسته بودعینک

کسی متوجه نشد ولی خوب اخه تقصیر بابایی بود که مواظب نبود اصلا چرا باید استکان و نعلبکی دم دست باشهمتفکرنیشخند

بعد از شام مامان بزرگ دیدش و گفت کی شکسته ما حرفی نزدیمچشمک باباجون که میخواست چای بخوره گفت نعلبکی نیست مامان بزرگ گفت شکسته گفت کی؟کی شکستش؟ابله

ما هم در دلخنده ولی در ظاهرخنثی

که بالاخره بابایی گفت آرمین بودهمژه

فدات بشم من خودم تنهایییییییییییییییییماچ

دیشب هم خونه مامان جون بودیم که واسه خودت داشتی صفا میکردی و هرچی دم دست بود رو میگرفتی و کسی باهات کاری نداش بچجتخوشمزه نمیدونم کی دستمال کاغذی رو گذاشته بود پایین که چشم تو بهش افتاد تندی رفتی طرفش و دستمالا رو کشیدی بیرونزبان

ما کلی خندیدیم و آقاجون گفت خرابکاری شروع شدخنده

عزیزم بدجوری آقاجون رو دیونه کردی زود زود دلش برات تنگ میشهقلب حتی دایی بزرگه رو هم که زیاد بچه دوستنداره میری طرفش و انقده نگاش میکنی و میخندی و صداش میکنی که بغلت میکنه و میبوستتماچ

هر کی رو بخوای صدا کنی نگاش میکنی و میگی ه ه ه تا نگات کنهقلب

عزیزمیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نینا
7 دی 91 11:27
ارمین جونم خیلی با حال شدی.عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتممممممممممم ببببببببببببووووووووووووسسسسسسسسس برا ارمین خودم
نیکی
8 دی 91 15:54
به به چقدر خوب شده زله ات
عزیزم امیدوارم همه چی درست شه...*


قربونت عزیزم
برام دعا کن.بوس