آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

شب یلدا

1391/10/1 20:52
نویسنده : الهه
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یلدای همه مبارک باشههورا امیدوارم شب خوبی در کنار خانوادتون داشته باشیدقلب

پسر گلم عزیزم اولین یلدای تو هم مبارک باشهماچ 

امسال شب یلدا خونه خانواده همسری دعوت بودیم بخاطر همین روز قبلش رفتیم خونه مامیمژه

دوستداشتم میشد سری هم به مامی اینا میزدیم ولی متاسفانه هوا سرد و بارونی بود ماشین هم که نداریمناراحت

از صبح که بیدارشدم یا با آرمین بازی کردم یا با تلفن حرف زدمنیشخندخیالم راحت بود چون نهار داشتیم ولی ظرف و کارای دیگه بودعینک

سرمای خفیفی خوردم که یهوی زد به سرم که سوپ درست کنم تا حالم بدتر نشده(سوپ مخصوص که معجزه میکنهاز خود راضی)

بعد از خوردن نهار همسری و آرمین جونی خوابیدن منم دسر ژله با انار رو درست کردم برای شب

بعد ظرفها رو شستم و اماده شدیم رفتیم خونه مامان همسریلبخند

شب خوبی بود خیلی هم خوش گذشتگاوچرانآرمین جونم که همش میخنده و دل میبره الهی فداش بشمقلب

آرمین جونی عشق منی دیونتمبغل

بعد از شام چای با رنگینک بعد میوه وپسته خوردیم بعد هم ژله خوشگل منخوشمزه

اولین بار بود درست میکردم ولی هم خوب شده بود و هم خوشمزهاز خود راضی

       

با اینکه دلم پیش خانوادم بود ولی خیلی خوشحال بودم که اینجا هستم و خانواده همسری رو خوشحال کردیممژه

همه چی عالی بود ولی انتظار داشتم وقتی برگشتیم خونه با همسری عشقولی باشیم و با هم حرف بزنیم ولی اون مشغول بازی با لب تاپ شدناراحت

از دستش ناراحتم و.....

آرمین رو خوابوندم بعد لباساشو شستم و داشتم دوش میگرفتم که صدای گریه اش اومد همسری که خوابیده بود رو صدا کردم و بغلش کرد ولی باز گریه میکرد خودمو میخواست تندتند خودمو شستم اومدم بیرون. اروم شده بود ولی تا بغلش کردم بغض کردناراحتدلم گرفت نزدیک بود من هم گریه کنمنگران محکم بغلش کردمو باهاش حرف زدم و بعد شیربهش دادم تا خوابیدلبخند

دوستدارم آرمین منقلب

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
2 دی 91 9:05
یلداتون مبارک.


یلدای شماا هم مبارک باشه
مائده(ني ني بوس)
2 دی 91 19:30
يلداي خودتو شازده كوچولوتون مبارك


مرسی عزیزم