آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

روروئک

1391/9/26 1:40
نویسنده : الهه
1,500 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از کلی تحقیق و بررسی تصمیم گرفتم برات روروئک بخرمهورا

فکر میکردم زیاد لازم نیست مطالبی که درموردش خونده بودم نه خیلی مثبت بود نه منفیسوال

مدتی بود که سینه خیز توی آشپزخونه میومدی و وقتی من داشتم غذا درست میکردم یا ظرف میشستم زیر پام میایستادیمژه

دیگه مصمم شدم که برات بخرم ولی اصلا جور نمیشد من و بابایی بریم بخریم تا بالاخره روز 14 آذر مامان جون برات خرید من و تو با خاله بیرون بودیم که مامان جون زنگ زد گفت برای آرمین روروئک خریدم کلی ذوق کردم و با هم برگشتیم خونه ما رو پیاده کردن و رفتن البته مامان جون دم در ایستاد تا تو رو توی روروئک ببینه بعد برهچشمک 

مبارکت باشه عزیزمهورا

عزیز دلم از همون اول خیلی راهت باهاش دور میزدیماچ

الهی فدات بشم هر روز وقتی کار دارم میزارمت توی روروئکت تو هم هر جا برم دنبالم میایی خیلی حال میدهخوشمزه

واسه خودت مستقل شدی همه جای خونه دور میزنیتشویق البته راحتتر به وسایل دسترسی داری رومیزی رو با گلدون میکشیابروهر چیزی که روی مبلا باشه برمیداریابلهو...

عشقی عشققلب

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
27 آذر 91 0:27
دست مامانی جون درد نکنه مبارک باشه عزیز خاله


مرسی خاله جونی