آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

آرمین و لب تاپ

1391/9/21 20:29
نویسنده : الهه
327 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم علاقه زیادی به لب تاپ داریقلب اصلا نمیتونم وقتی بیداری روشنش کنممتفکر حتی بابایی یا وقتی دایی پیشمونه مجبورن همش جابجا بشن مگه اینکه روی مبل بشینننیشخندبعدش عذاب وجدان میگیرنچشمک 

تا چشمت بهش میافته با سرعت میری طرفش و محکم میکوبی روشمنتظردکمه A (ش) خراب شده و باید فشار بدیم تا عمل کنه بابایی میگه آرمین خرابش کردهمتفکر بهش گفتم نخیرم پسرم میخواد بره توی وب کار داره اصلا هم خراب کار نیستنیشخند

وقتی داری با لب تاپ کار میکنی پیج هایی باز میکنی که توی عمرم ندیدمخندهتنظیماتشو عوض میکنیعینک

اخه گل پسری وقتی نمیزاری من با لب تاپ کار کنم چطوری خاطراتتو بنویسمابرو

مامان جونم میگه لب تاپ مال پسرمه خودتون یکی دیگه بخریدگاوچران

       

اینم قند عسلی در کنار آکواریوم دایی جون قلب

همش به ماهی ها نگاه میکنی کلی هم ذوق میکنیماچعزیزززززززمقلب

       

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نیکی
23 آذر 91 12:17
جااااانم از الان میخواد مهندس بشه
نذار زیاد بهش نزدیک بشه ها هم اشعه اش مضره و هم چشماش ضعیف میشه


وای فدای این مهندس کوچولو برم من
چیکارش کنم
ninipics
24 آذر 91 11:53
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com