آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

مسابقه

1392/5/10 1:44
نویسنده : الهه
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به آرمین گلم پسر ماهمقلب

این عکس رو موقع غذا خوردن ازت گرفتم برای مسابقه نینی وبلاگ ولی دیگه نگذاشتمش الان پشیمونم حتی اگه هم برنده نمیشدی کاش شرکت میکردیم.افسوس

                   

فدای اون غذا خوردت که همش دوست داری خودت مستقل باشی البته عاشق سیب زمینی و ماکارانی هستی که میشه خودت بخوری ولی سوپ که نمیشهزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نیکی
10 مرداد 92 6:23
ای جاااان من هوس ماکارونی کردم آقااا
چرا پشیمون؟؟؟(
رمزتم ندارم عزیزم


عزیزمممممممممم
میفرستم
نیکی
10 مرداد 92 6:25
الان یه بار دیگه خوندم تازه فهمیدم چرا پشیمون شدی؟! آره کاش شرکت میکردی...حالا اشکال نداره
ژاله مامان آیدا
10 مرداد 92 12:30
خیلی پسر نازی دارید خدا حفظش کنه.عکسشم خیلی قشنگه انشااله دفعه بعد شرکت کنید.
منم لینکتون کردم اشااله دوستای خوبی بشیم


انشالا ممنونم
انسیه
10 مرداد 92 19:26
وااااااااااااااااااااااای هوس ماکارونی کردم... الان میرم میپزونم
چه پسملی


اخیییی تو این ماه رمضونی همه رو تحریک به خوردن کردم
بوس
مائده(ني ني بوس)
11 مرداد 92 0:25
آره اگه شركت ميكرديم شايد اول هم ميشديم.منم عكس انداخته بودم ولي گفتم ولش كن و شركت نكردم


اشکال نداره انشالا برای مسابقه بعدی.بوس
نیکی
11 مرداد 92 12:36
چرا عزیزم رمز همونه


نمیدونم چرا باز نمیشه هر روز امتحان میکنم
بهار مامانه برسام
12 مرداد 92 7:50
سلام دوست مهربون و عزیزم
ممنون که لطف مردی و به منو برسام سر زدی
و باز ممنون بابت لطف بزرگی که کردی و به برسام من رای دادی امیدوارم یه روزی تویه خوشی هاتون بتونم جبران کنم
گلم به خدا من هم اول نمیخواستم عکس برسام رو بفرستم چون قبل این اصلا چند تا دعوت نامه از سایت های دیگه داشتم که خواسته بودن عکس برسام رو بفرستم برای مسابقه هایی که داشتن ولی من هیچ کدوم رو حتی کامنتش رو نگه نداشتم و در جا حذف کردم ولی مسابقه نی نی وبلاگ رو مورد اطمینانم دونستم و بد ندیدم عکس برسام رو شرکت بدم و فکر میکرم یک مسابقه عادلانه در پیشه عادلانه برای همه نه فقط منو پسرم ولی همونطور که در جریانید اصلا اینطور نبود و الان خیلی خیلی پشیمونم از اینکه برسام رو در این مسابقه شرکت دادم البته خداییشم بخوای بدونی کادر نی نی وبلاگ اصلا ربطی به این زد و بند و ها ندارن و این بندگان خدا مثلا خواستن برای ما مادرها و پدرها یه جشنواره که هم جنبه ی سرگرمی هم رقابتیه سالم داشته باشه راه بندازن که متاسفانه نشد
احساس میکنم کار بدی کردم پسرم رو در مسابقه ای شرکت دادم که نه قانون درستی داره نه شرایط برابری همونطور که دیدی خیلی عکس ها اصلا ربطی به مسابقه نداره و خیلی های دیگه عکس های آتلیه ای هستن
کار درست رو شما کردی که عکس گل پسری خوشملت رو نفرستادی چون یه واقعیته که دست آخر چیزی جز دلشکستگی واسه ما افراد معمولی نمیمونه مگه میشه یه فرد عادی بتونه هفتصد و خورده ای رای اونم فقط با تبلیغ جمع کنه؟؟؟!!!!
یکی از مامانا قسم میخورد میگفت کسی رو میشناسه که برای اینکه عکس پسرش در مسابقه جزو رتبه های خوب بشه اس ام اس تبلیغاتی داده نزدیک به 2500 تا اس ام اس تبلیغاتی داده و بدتر از همه اینکه سر اون افرادی رو هم که بهشون اس ام اس داده کلاه گذاشته و گفته برای شرکت در مسابقه ی ..فلان.. که جوایزش 5 دستگاه پراید و 15 تا لپ تاپ و جوایز نقدی 500هزارتومانی برای 20 نفر هست و در متن اس ام اس هم گفته کافیه برای شرکت در این مسابقه و برای اینکه برنده ی خوش شانس قرعه کشی ما باشید کد ..فلان.."کد عکس پسرش رو داده " رو به شماره ی 20008080200 ارسال کنید......................................................وقتی اینو شنیدم واقعا مغزم سوت کشید آخه یه مسابقه چقدر باید یه آدم رو به ذلت برسونه که هم اینطرف به دروغ رتبه ی خوب بیاره هم اونطرف به کلی آدم به دروغ وعده داده......
خانمی همون بهتر که شرکت نکردی
خدا گل پسمل خوشگلت رو برات نگهداره هزارماشالله خیلی عسله
ببخشید خیلی حرف زدم سرت رو درد آوردم
برات بهترین ها رو آرزومندم


واقعا برای چنین ادامهایی متاسفم چه کار زشتی .کاش از بین این همه شرکت کننده 20 یا 30 یا... رو خوده نینی وبلاگ انتخاب میکرد بعد میزاشت که بقیه رای بدن
منم با شما موافقم خیلی عکسا مناسب نیست خیلی هم سر آشنایی رای میدن که درست نیست من تا جایی که تونستم عکسا رو دیدم بعد بنظرم اونایی که جالب بود رو رای دادم.
عزیزم ناراحت نباش مسابقه است دیگه خودتو ناراحت نکن
ارغوان
13 مرداد 92 14:37
سوسن
15 مرداد 92 22:49
اییییییییییییییییییییییییییی جونم چه بزرگ شدی جیگرم,من و ببخش دیر به دیر میام درگیر جهزیه و مراسمم خیلی خوشحال شدم هنوز یادت بود از من.


بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
همیشه بیادتم.مبارکه بسلامتی