آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

3/8/91

1391/8/5 23:20
نویسنده : الهه
295 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه سوم ابان که توی پست قبلی هم گفتم عزیزم نمیزاشتی به کارام برسم که زنگیدم به مامان جون که بیاد پیشمونبه من زنگ بزن ساعت حدود 4 یا 4:30  بود که با بابایی اومد من هم رفتم ظرفها رو شستم بعد شروع کردم به درست کردن پای سیب هورا

مامان جون میگفت اخه تو که بچه داری و نمیرسی به کارات کیک درست کردن چیه بخودت زحمت میدیعینک

چیکار کنم خو دوستدارمخجالت

تو هم اصلا یه جا بند نبودی همش میخواستی توی آشپزخونه باشی مژه

خیلی خیار داشتم ترسیدم خراب بشن.خیار شور هم درست کردم.از خود راضی

مامان جون ظرفهای کیک رو شست بعد هم از موقعیت استفاده کردم تو رو بردیم حموم کردیم ولی نمیدونم چرا خیلی گریه کردی و زودی مامان جون بردت بیرون تا لباس تنت کنه من هم حمام کردم اومدم پیشتونمژه

دایی اومد دنبال مامان جون و رفتن توهم خیلی خسته بودی خوابیدی البته زودی بیدار شدیچشمک

بعد از شام هم چای درست کردم با پای سیب من و بابایی خوردیم خیلی چسبیدخوشمزه

آرمین جونم خیلی خیلی دوستداریمقلبماچ

               عشق منی

این عروسک رو مامان جون برات درست کرده که اسمشو گذاشتیم قلقلی وقتی تکونش میدی صدا میده ولی معمولا تا دستت میگیریش میخوریشزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سبحان جون
18 آبان 91 17:07
ماشالا به این نی نی ناناس یه سری هم به ما بزنید


قربونت
باشه حتما
خوش اومدید