آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

بازم گردش

1393/9/2 11:42
نویسنده : الهه
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ماه منبوس

پسر گلم روز جمعه 30 آبان چون هوا خیلی عالیه بازم میخواستیم بریم گردش قرار بود چون بابایی نمیاد منم نیام ولی دقیق اخر پشیمون شدم و دلم میخواست کنار تو باشم.واقعا هم که اگه نبودم ضرر میکردم. لحظه لحظه شادی تو تماشاییهبغلمحبت

مامان بزرگ و بابابزرگ من هم اومدنخوشمزه جایی رفتیم کنار مسیر قطار که چندین بار قطار رد شدراضی شما هم غرق شادی میشدیقوی

اینم شادی گل پسرم موقع دیدن قطار. فدای اون چشمات بشم منمحبت

         

مامان حجی ( مامان بزرگم) و شما از همه بیشتر ذوق میزدیدچشمک سه تایی رفتیم یه زیارت گاه نزدیک اونجا که مامان حجی نماز بخونه کلی هم ازش عکس گرفتم که خیلی خوشحال شد. آرام

برگشتنی هرجا گله گوسفند یا قطار میدیدی میگفتی آقاجون وایساخندونک اونم میاستاد .بارون نم نم میبارید و میترسیدم سرما بخوری ولی با آقاجون و مامی جون زود میرفتی من سردم بود پیاده نمیشدمزیبا

یه جا که داشتید بره و .. نگاه میکردید آقایی با الاغ اومد که از دور دیدم سوارش شدی و مامان حجی گفت زود باش ازش عکس بگیر ولی تا دوربین رو روشن کردم خاموش شد باطری نداشت که بعد موبایلمو آوردم انقده عجله میکردم که یهو پام پیچ خورد افتادمخندونک همه میخندیدن خنده چند تا عکس گرفتم و اومدم پیادت کنم که الاغه سرشو اورد جلو منم جیغ زدم و فرار کردم چون شیب داشت دوباره افتادمخندهگیج قند عسلی ففط نگام میکرد بعد اقاجون پیادت کرد و حرکت کردیم دوباره واسه قطار ایستادیم که همش تعریف میکردی من دست تکون دادم راننده قطار برام بوق زد و دست تکون داد (بالای پل بودید) یا خیلی شیرین واسه من یا بابایی تعریف میکردی هاپو اینطوری جیش کرد و اداشو درمیاریزبان یا .... خیلی ناز تعریف میکنیخوشمزه

برگشتنی خوابت بردبوس غروبی بیدار شدی باهم رفتیم حماممحبت 

            

متاسفانه یخچالمون مشگل داره خیلی ترسیدیم خراب نشده باشه ولی دیروز بابایی پرسیده میگه باید 24 ساعت از برق بکشید خوب میشه یخ زده. کاشکی خوب بشهمتنظر

دیروز همه مواد توی فریز رو بردیم خونه مامان جون (مامان بابایی). توی یخچال هم فقط شیر بود از همه مهتر نمیخواستم خراب بشه که دیروز خیلی سریع و تند تند باهاش فرنی و کیک درست کردم و خیلی از دیدن کیک خوشحال شدیخوشمزهمحبت

شام هم عمه ام اومده بود خونه آقاجون ما هم رفتیم اونجا و کلی با سپیده بازی کردیراضی بعد هم فیلم عقد من و بابایی رو گذاشتیم که خیلی جالب بود و خیلیا از جمله بابایی خیلی عوض شده کلی بهش خوش گذشته  چاقتر و خوش تیپ تر شدهچشمک

قرار در دیدار بعدی فیلم عروسی رو ببینیمآرام البته برنامه جمعه رو ریختیم که اگه خدا بخواد دوباره بریم بیرونخوشمزه

چند روز پیش با هم رفتیم بیرون و واست یه دمپایی خوشگل خریدم و یه چتر اخه خیلی دوستداشتی چتر داشته باشی یه بار هم با مامان جون بیرون بودیم که گفتی ولی نخریدیم مامی جون هم که خیلی وقته قول داده بخر ولی خبری نشد منم خودم خریدم راضی حالا دیروز مامان جون با یه چتر سایز چترت اومدخندونک که گفتم خریدم گفت برو عوضش کنعینک

                     

دوستای گلم شما که پسر قند عسل دارید در روز چه کارایی انجام میدید؟ آرمین من 24 ساعته میگه بازی کنیم سوال یا کارتون میبینه که زیادش میترسم به چشماش اسیب برسه. بنظرتون مهد مناسب نیست توی این سن؟ 

پسندها (1)

نظرات (6)

مامان امیرعطا
2 آذر 93 15:25
همیشه به گردش و ئی دی عزیزم. دمپای و چترت هم مبارکت باشه. آره منم گاهی دیگه واقعا به مشکل میخورم بس که عطا همش میگه مامان بیا تو اتاقم بازی کنیم..
الهه
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان آرمین
3 آذر 93 8:26
همیشه به گردش عزیزم.قربون آرمین شیرینم بشم که اینقده ذوق میکنه گل پسر منم قطار دوست داره.آرمین ماهم برنامه کودک میبینه و ماشین بازی و یا نقاشی می کنه.من از مهد خیلی بدم میاد مخصوصا تو این سن.ولی مهد خیلی چیزا به بچه یاد میده و خوبه و بچه ها هم دوست پیدا می کنن و کلی بهشون خوش می گذره ولی من از مهد زیاد خوشم نمیاد
الهه
پاسخ
ممنونم دوست گلم،اخه ارمین خیلی بهم گیر میده با هم بازی کنیم،کلا دوستداره با کسی بازی کنه
مامان زهره
8 آذر 93 17:20
همیشه شاد وخوشحال باشید ایشاله .میتونم تصور کنم با دیدن حیوونا چکار میکرده پارمیس ما هم با دیدن حیوونا خیلی ذوق میکنه
الهه
پاسخ
مامان آرمین
10 آذر 93 12:35
خوب واسش ی نی نی دیگه بیار.😄
الهه
پاسخ
مامان راحله
26 آذر 93 23:13
__________________________________________________ ________________1111______________________________ _______________1¶¶¶¶¶¶¶1__________________________ _________¶11¶11¶¶¶1¶¶111111_______________________ _______1¶¶¶¶¶¶¶1_11¶¶_1¶¶¶¶¶______________________ _______¶¶111111¶¶_1¶1¶¶¶11¶¶¶_____________________ _______¶111¶111¶¶_1¶¶¶1111¶¶1_____________________ _______¶¶11¶¶111¶¶¶¶¶111¶¶________________________ ____111111_1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶________________________ ___¶¶¶¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶11¶11_______________________ __¶¶1¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶1¶__________________1____ __¶111¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶1_11111¶¶_________________¶¶___ __¶¶¶¶1111¶¶11111¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶_______________1¶¶___ ___1¶¶_1¶111¶¶1¶1¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶111__________1¶¶¶___ _____¶¶¶¶1¶¶¶1_¶¶¶¶¶___11¶¶¶¶¶¶¶¶¶1______1¶¶¶¶¶___ _____1¶¶¶¶1¶____111__________¶¶¶¶¶¶1___1¶¶¶¶¶¶¶___ _______________________________¶¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶___ __________________________________¶¶1__¶¶¶¶¶¶¶¶___ __________________________________1¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶___ ____________________________________¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶___ _____________________________________¶¶¶_1¶¶¶¶____ ______________________________________1¶¶1¶¶1_____ _______________________________________1¶¶¶1______ _________________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1___1¶¶¶1____ _______________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶___ ______________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__ ____________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1___1¶¶¶¶_ ___________________11¶¶¶¶¶¶¶¶1________________¶¶¶¶ _______________________________________________1¶¶
نیکی
29 آذر 93 19:14
الهه جون اگه وقت داری با ارمین کاردستی کار کن خلاقیتش رشد میکنه تو نت بگردی کلی کاردستی ساده پیدا میکنی کلا کار کردن با قیچی باعث رشد اعتماد به نفس میشه مثلا میتونی روی کاغذ رنگی شگلای راحت بکشی مثل اشکال هندسی یا میوه بعد اونا رو با کمک هم با قیچی در بیارین اگرم خراب شد مشکلی نیست کم کم مهارت پیدا میکنه بعدم بچسبونید رو یه کاغذ دیگه اگه بدونی چه لذتی میبرید جفتتون)
الهه
پاسخ
ممنونم عزیزم گاهی که حوصله دارم این کار رو میکنم ولی چون نقاشیم خوب نیست زیاد تمایل ندارم ولی آرمین خیلی دوستداره