آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

گردش با دایی جون

1393/8/27 21:02
نویسنده : الهه
1,259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان محبت

امروز صبح دایی جون اومد پیشمون کتاب بهت هدیه داد البته چندین بار واست کتاب میگیرهخوشمزه از اول که وارد شد شما بهش گیر دادی که ماشین بازی کن ، بیا تو اتاق ( میخواستی اسباب بازی نشونش بدی ) منم داشتم نهار درست میکردم.بیحال بودم ولی نگاهت میکردم خوش و آرومی منم آروم شدمبوس 

دایی کنترل تی وی رو گرفته و داشت برنامه دان میکرد که بهش میگی دایی بدش من بلدمخنده انقده گفتی که دایی تسلیم شدخندونک

بابایی هم زود اومد و با هم نهار خوردیم و بعد بابایی رفت سرکار و شما و دایی هم رفتید گردشخوشمزهجشن من بیشتر از تو خوشحال بودم ولی وقتی برگشتید دایی گفت خیلی خیلی کیف کردیبغل با هم اطراف خونمون رفتید و چند پارک رو زیارت کردید خلاصه خیلی خوش گذرونده بودیمحبت

منم به کارای خونه رسیدم. عصری هم با بابایی رفتید ماشین سواریزبان

                              

مامی جون و اقاجون هم یه چند دقیقه اومدن و یه سفارش بافتنی بهم داد پست کنم و رفتن که همش به مامی جون میگفتی لباساتو دربیار.نروبغل

الانم تا مشغول کارتون دیدنی اومدم اپ کنم برم.آرام بابایی رفته بیرون.

عزیزم ماشین بازی خیلی خیلی دوستداری.میگی برم بنزین بزنم یا خرابه ببرم تعمیرگاه یا بزارم پارکینگزیبا

از همه بیشتر هم عاشق ماشین پلیسیآرامبره ای که مامی جون واست گرفته بود رو هم خیلی دوستداری و خیلی جاها میاریش باخودمون بیرونخوشمزه

گل خوشگلم خیلی خوب حرفها رو گوش میکنی و میفهمی. نمیشه پیشت حرف زدخندونک

عزیزم یه کار بد انجام میدی و هرچی میگم گوش نمیدی اونم اینکه روی دیوار یا یخچال خط میکشیمتفکر 

گاهی شوخی شوخی میرم بغل بابایی و میگم بابای منه که زود میپری بغلش میگی بابای من برو و هولم میدیزبان خیلی خیلی بابایی رو دوستداری و تا میریم جایی و شب بشه و نبینیش گیر میدیراضی

خیلی دوستداری نقاشی بکشی ولی میگی من بلد نیستم تو بکش منم که بدتر هیچی بلد نیستمخندونک نمیدونم چطور یاد بگیریم. یه سی دی تبلیغ میکنه نمیدونم خوبه بخریمآرام باید فکری کنمزیبا

 عزیزم خیلی کنجکاوی و هرچیز جدیدی میبینی سوال میکنی و وقتی توضیحی میدم میگی باشهبوس بخورمتمحبت

شکلاتم دوستداریم بوسبغل

شاید واسه آرمینم عین همین درست کنم بنظرم خیلی شیکهراضی نه؟

            

پسندها (1)

نظرات (0)