آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

بافتنی

1393/7/17 19:08
نویسنده : الهه
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلممحبت

این چند تا نمونه های پاپوش که زمستونا واقعا بدرد میخوره راضی

باریکلا به مامی جونمبوس

همه رنگش خوشگله نمیدونم کدوم رو واسه خودم انتخاب کنمعینک فیروزه ای که خیلی مشتری داشتهآرام

عکس رو موبایلم خیلی داشتم ولی موقع انتقال به لب تاپ خیلیاشون رو اشتباهی پاک کردمخندونک

اینم از عروسکای خیلی خوشگل که البته رنگ قرمز یا صورتیش خیلی خوشگل ترهزیبا

اینم یه اشارپ خیلی نازخوشمزه

واسه خودمم کاموا خیلی خیلی خوشگلی خریدم میخوام یه سرفان( درست نوشتمسوالخجالت) مامی جونم واسم ببافه. واسه گل پسری هم هنوز کاموا نخریدم نمیدونم چه رنگ بخرمآرام

اینم از کیکی که واسه گل پسرم درست کردمخوشمزه کمپوت سیب درست کردم بودم که با گردو داخلش گذاشتم خیلی خوشمزه شده بود فقط خیلی تو فر موند نمیدونم چرا از این قالب سیلیکونی که استفاده میکنم دیر می پزرهسوال

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان امیرعطا
20 مهر 93 3:07
سلام.خوبین؟؟؟؟؟؟ باریکلا به مامان و دخمل هنرمند.
الهه
پاسخ
فدات
مامان آرمین
23 مهر 93 9:49
وااااای خیلی نازن ماشالله به مامان هنرمندت.خوشبحالتون.کیکتم خیلی خوبههههه.دلم خوااااااست.نوش جونتون.
الهه
پاسخ
فدات بشم دوست خوبم چشمات قشنگ میبینن. شما که خودتون هنرمندی
مامان یاسی
23 مهر 93 13:45
چه پا پوشای خوشگلی خدا مامانتونو براتون نگه داره.
الهه
پاسخ