آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

جمله های کوتاه

1393/4/11 8:56
نویسنده : الهه
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای باوفای خودممحبت خوبید؟ نماز و روزتون قبول باشه.ببخشید بازم دیر اومدمخجالت ولی بیادتون بودمراضی

سلام به نفس مامانمحبت عزیزم خیلی خوشحالم که بچگی آبله گرفتی واقعا خیلی بهتره زود خوب شدی و تقریبا جای جوشها هم رفته. ولی خیلی لاغر و ضعیف شدی. دیروز رفتیم دکتر که برات آزمایش بنویسه فدات بشم که خیلی راحت و باعلاقه اومدیزیبا وزنت 10 کیلو 800 بود که خیلی کمهغمگین 

دیروز صبح بهت گفتم عزیزم عصری بریم پیش دکتر میگی ساعتخوشمزه عزیزم از اون موقع که دکتر روی دستت ساعت کشیده تا حالا یادت بودبغل

دیشب بابایی میگه نمیخواد آز بده حتما کم خون هست دیگه چه کاریه اذیت بشهسوال حالا نمیدونم چه کنم با دوستم مشورتی میکنم ببینم چی میگه؟ خیلی نگران رگ پیدا کردنت ام واقعا سخت میشه و دردناکخطا

دیروز10.4.93 مامی و دایی رفتن پیش دایی بزرگه( وقتی دایی بزرگ رو صدا میزنی بجای اینکه بهش بگی خان دایی میگی تامخنده ناراحت میشه ولی چی کنیم ولی به دایی کوچیکه میگی دایی یا دایی جونچشمک) با قطار رفتن ما هم باهاشون رفتیم ایستگاه قطار که خیلی خیلی خیلی ذوق کردی و اصلا دوست نداشتی توی سالن باشی و با اینکه هوا گرم بود مجبور بودیم ببریمت بیرونزیبا

دلت میخواست سوار قطار بشی بری از وقتی بهت گفتیم مامی میخواد بره گفتی آرمینم میاد. مامی میگفت نمیشه مامان نمیاد قبول نمیکردی ولی دیروز قبول کردی نمیشه و به ظاهر اذیت نشدی ولی چندین بار میگفتی ماما جون رفتعینک برگشتنی توی ماشین زود خوابیدی ما و آقاجون رفتیم یه سری به عمه ام بزنیم که تا رسیدیم بیدار شدی و بعد از نیم ساعت یا بیشتر خوابت برد. بعد برگشتیم.

عزیزم حرف زدنت عالی شدهخوشمزه جمله های کوتاه مثل بیا بریم، آرمین میخواد ، شام بخوریم، بشورش( تا جیش میکنی روی صندلی دستشویت فوری میگی بشورشخندهعینک) اینجوری نه، اونجوری، میبینم،برو اونورتر، و.... که خیلی شیرین و ناز ادا میکنی که دلم میخواد بخورمتبوس

مدتیه که بسلامتی خودت میتونی در یخچال رو باز کنی و حال میکنی و دیگه مستقلی میری واسه خودت هرچی بخوای برمیداری البته خیلی موقعها هم الکی بازش میکنی یا چشمت به تخم مرغا میخوره یکی میاری که یه بار از دستت افتاد.

بابا جون واسه تولدت اسکوتر خریدتشویق خیلی دوستش داری میگی خوشگلهچشمک

متاسفانه علارغم میل باطنیم نشد جشن تولد خوبی برات بگیرم و خیلی غصه میخورم و اذیتم غمگین 

هر موقع لباس جدیدی میپوشم یا ارایش میکنم میگی خوشگلهبوسبغلفدات بشم که حواست هست به بابایی میگم یاد بگیردلخور اون روز هم رفتیم خونه اقاجون و تا کلمنشون رو دیدی میگی اون نه ( اشاره به قبلی) این خوشگلللهمحبت ای خدا این پسر شکلاته شکرتآرام

یه بار رفته بودی بالای صندلی کنار میز تولتم و شروع کرده بودی به آرایش کردن متفکر اول ازت عکس گرفتم بعد بردمت حمام و بزور پاک شد.

مدتیه همش دوستداری باهات بازی کنم و همه کاراتو با هم انجام بدیم که واقعا خسته میشم اگه شروع کردیم به کتاب خوندن سیر نمیشی و همش میگی بعدیسکوت همش میگی باشو این ور و رون ور این کار و اون کارخواب آلود

موبالیم که دیگه نگو صاحب اصلیش شمایید نمیتونم یه ثانیه بگیرمش مگر اینکه مشغول باشی بازی پو رو خیلی دوستداری و خودت بلدی همه کاراشو بکنی و من بیچاره هرچی امتیاز کسب میکنم شما خرید میکنی. خودت عکسا و فیلما رو باز میکنی و کلا صفا میکنی. ویدئو گربه و حسنی رو خیلی دوستداریخوشمزه

میخوام واست پکیج کودک نخبه رو سفارش بدم. اگه کسی اطلاعاتی داره ممنون میشم بهم بگه. امیدوارم مفید باشهزیبا

روزی چند بار بخصوص وقتی از دستت عصبانیم میایی بوسم کنی و همیشه 3 تا یکی اینور و اونور و یه لب خیلی خیلی شیرینمحبت ترانه جونم رو خودت از موبایل میزاری باهاش میخونی جونم عشقم بعد میگی برقصیمخندهبوس باید هم گوش کنیم راه نداره.

آرمینم پسر گلم عاشقتم خیلی دوستدارم. بدون تو نفسم میگیره. انشالا همیشه شاد باشی و تنت سالم و من و بابایی هم بتونیم خوب تربیتت کنیم و به همه نیازات برسیم. آرامبوس

این عکس رو دایی گرفت با ایده من کاش روبروت میاستادم توپ میشدزیبا

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان امیر عطا
11 تیر 93 17:08
Jonam shirin zaboon. Salmat bashan maman joniton. Vay che kardi ba soratet. Aman az in ketab khondayej shoma vorojaka.
مامان زهرا
13 تیر 93 11:46
ماشالله به ناناز خاله که روز به روز شیرین تر میشه.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
الهه
پاسخ
زهرا مامان آرمین
30 تیر 93 16:51
عزیزم اینقدر دوست دارم ببینمت.میشه عکس خودت و شوهرت رو بزاری ببینم.دارم میمیرم از کنجکاوی.اگرم نزاشتی درک میکنم.ببخشید گلم.
الهه
پاسخ
چرا دلیلش چیه؟ هرچند خودمم دوستدارم اونایی رو که مطالبشو رو دنبال میکنم ببینم بنظرت من چه شکلی ام میزارم