آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

ختم صلوات

1392/8/3 1:32
نویسنده : الهه
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان خوبملبخند

فردا میخوام یه ختم صلوات بزارم به نیت آرمین جونم دلیلشو بعدا میگم خوشحال میشم هر کی میتونه شرکت کنه.

خدا جونم تنهام نزار

با تشکر

التماس دعا

خودم                             ١٠٠٠

مادربزرگم                       ١٠٠٠

نیکی جون                      ٣٠٠    

 مامان امیر عطا                 200

فی فی                          200

مامان شازده کوچولو          200


از همتون ممنونم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیکی
1 مهر 92 12:29
عربرم مشکلش چیه؟

من 300 تا میفرستم گلم اگه تونستم بیشترش میکنم




عزیزم ببخش نگرانت کردم یه جراحی ساده است.ولی خودم خیلی استرس دارم
مرسی عزیزم لطف میکنی
مامان شاهزاده کوچولو
2 مهر 92 1:14
انشا اله که زودتر مشکلش حل میشه منم 200 تا میفرستم خانمی . مسئله حل شد حتما خبر بده و تا وقتی خدا هست و انقدر مهربونه غصه نخور..


مرسی عزیزم
لطف میکنی
باشه چشم
فی فی
2 مهر 92 10:02
من بیشتر ئقتا میام میخونم وبتونوووووو البته از وب نیکی باهاتون اشنا شدم خیلی وقتههههههه چرا ارمین چش شده عمل چی اخه؟من 200 تا میفرستم


ممنونم.حتما میام میگم
همیشه خاموش بودید
خوش اومدید
مامان امیرعطا
6 مهر 92 14:35
سلام عزیزم ما که 1مدتی میشد نبودیم نظرتو دیدم و اومدم نگران شدم آخه جراحی برای چی؟ من 200 تا می فرستم حتما.خیلی نگران شدم چی شده آخه؟


مامان آرتین
6 مهر 92 22:19
سلام عزیزم چند روز پیش یکی از اقوام مگنت هارو خریده بود و البته با قیمت باور نکردنی62هزار تومن پس 49 تومنی که گفتی قیمت خوبیه ..
راستی کجا قیمت کردی ؟امکانش هست آدرس و برام بذاری...


سلام
اینم قیمتها
http://www.playwithmagnet.com/images/price-list.jpg

اینم سایتش:
http://www.playwithmagnet.com/
مامان امیرعطا
8 مهر 92 1:31
سلام مامانی. من نگرانتون هستم.لطفا زود آپ کنین... دلواپس آرمین جون هستم. مارواز خودتون بیخبر نذارین.


مرسی عزیزم خیلی خوشحال شدم که بیادم هستید
مثل هیچکس
8 آبان 92 11:56
عزیزم اولین باره که وبتون رو میبینم ونمیدونم مشکل چیه ؟شاید تا حالا رفع شده باشه ولی منم 500تا به نیت 5 تن میفرستم ایشالا که زودتر مشکلتون حل بشه .


ممنونم.لطف میکنید.برای سلامتی پسرمه