آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

دوچرخه + برد تبلیغاتی

1394/1/25 11:35
نویسنده : الهه
351 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم بوس

سلام دوستای نازنینم خوبید؟

دیروز یکی از دوستام بهم پیام داد که عکس آرمین رو روی برد تبلیغاتی میدان هفت تیر دیده با اینکه عکسشو دیده بودم ولی خیلی خیلی دلم میخواست از نزدیک ببینمخوشمزهجشن فدای عزیز دلم بشم که انقده ناز و خوش تیپهمحبت عکاس خیلی خیلی عاشق این عکس شده بود هم از ژست و تیپ و لباس و همه چی کلی تعریف میکردراضی انشالا که واسش مشتری بیشتری جلب بشهآرام

                  

آقاجون دو روز رفت تهران با دوستش ما هم رفتیم اونجاخندونک کلی بهت خوش گذشت با مامی جون میرفتی خونه همسایه که دو تا دختر دارن یکیشون نینیه ولی با اون یکی کلی بازی کردی که اصلا دلت نمیخواست بیایی خونهآرام

مامان جون هم چند روزه رفته خونه خواهرش ما هم تصمیم گرفتیم بریم اونجا با عیدیهات و کمک بابایی یه دوچرخه بخریم جشن و هدیه اش رو بدیم و اگه خواست بیاریمش خونهآرام

با انتخاب خودت دوچرخه زرد خریدی من میگفتم قرمز خودت میگفتی این خوب نیست زرد میخوامخنده البته انتخاب خوبی کردی خیلی خوشگله مبارکت باشه نفسمبوس دلت میخواد همش سوارش بشی و میگفتی شما برید من با دوچرخه میامخندونک

واسه شام هم با پیشنهاد بابایی غذا گرفتیم رفتیم پارک بخوریم که هوا خیلی خیلی سرد بود و لباس گرم هم نیاورده بودیم بخاطر همین دیگه نشد بازی کنی و رفتیم خونه خاله بابایی و هدیه مامان جون رو دادیم بعد برگشتیم خونهزیبا

راستی با عیدهای خودم فقط تونستم یه آسیاب برقی بخرم و یه دستگاه بخور معمولی بقیش واسه خرید روز مادر رفتآرام

آقاجونم از تهران واست یه ماشین پلیس بزرگ و یه کتاب انیمیشن خریده که خیلی دوستشون  داری و خوشحال شدی. ممنونم آقاجونمبوس

الان میخام برم که دیگه کلافم کردی اصلا اجازه نمیدی بنویسم متفکر میخای 24 ساعته درخدمت تو باشم. باید بریم خونه آقاجون اینا. نمیدونم چرا عادت کردی همش یکی باهات بازی کنه . سوال

فعلا بایبوس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرمین
26 فروردین 94 0:45
بایدم همه عاشق گل پسر به این نازی بشن دیگه.هزار ماشالله خوشگله خاله.دوچرخه هم مبارک عزیزم.بوووووووس
الهه
پاسخ
مامان امیر عطا
26 فروردین 94 2:01
واییییییییییییییییییی عزیزم... جونم ماهه دیگه پسر نازمون. مامانی عکس 2چرخه آرمین جونم بذار.... بوسسسسسس
الهه
پاسخ
باشه حتما
kosar
26 فروردین 94 15:52
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
الهه
پاسخ
قربونت عزیزم. خوش اومدی