آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

شنا

1393/12/18 17:20
نویسنده : الهه
294 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم گل خوشگلم سلاممحبت

تولد 33 ماهگیت مبارک عزیزمبوس امروز اومدیم خونه مامی جون بخاطر اینکه وبلاگتو بروز کنم نت لب تاپ قطع بود.زیبا همش با آقاجون توی حیاطی و باهاش ترانه میخونیآرامبغل

گلم خیلی بهم وابسته شدی و هر موقع میگم برو خونه آقا جون با اینکه خیلی باهاشون راحتی ولی میگی تو هم بیا هر جا بخوای بری میخوای منم کنارت باشمگیج توی خونه هم همین طوری میخوای همیشه با هم باشیم و این موضوع کمی اذیتم میکنه و گاهی عصبی میشم.

عاشق جارو کردن و گردگیری هستی خسته میشم وقتی بخوام کار کنم چون همش میخوای خودت انجام بدی و تمومی ندارهزبان

ماشین سواری رو هم خیلی خیلی دوستداری و تا سوار میشیم میگی من رانندگی کنمعینکبوس دیشب هم با بابایی رفتی بیرون و بابایی توی ماشین تنهات گذاشته بود و سویچم درنیاورده بود که شما ماشین رو روشن کرده بودیخطا وقتی شنیدم خیلی ترسیدم ولی بابایی زود رسیده بود قوی خدایا شکرتبوس

           

پنجشنبه هم با بابایی رفتیم دزفول بابایی رفت چشم پزشک شما رو هم بردم متخصص جدید چون دکتر خودت نبوذ ولی تا ازمایشتو نشونش دادم و خواستم وزن و قدت رو چک کنه گفت شما خیلی حساسیغمگین با اینکه کم خونی داری میگفت هرموقع میخواد غذا بخوره اصلا بهش نگو و کاری بهش نداشته باش.یه کتاب هم خریدیم واسه تربیت کودک میگفت اصلا مطالب اینترنت رو نخونیدگیج بعد با بابایی حرفم شد ولی بعدش رفتیم رستوران با اینکه از دستش ناراحت بودم .

           

روز جمعه بابایی میخواست بره سرکار ما هم با آقاجون و مامی جون رفتیم بیرون مثل همیشه عالی بود جای بابایی خالیزیبا وقتی رفتیم کنار اب  سریع لباستو میخواستی دربیاری بری توی اب خندونکبعد هم رفتیم جمعه بازار بعد از دوسال رفتم و دوری زدیم برگشتیم تا شب هم خونه آقاجون بودیمآرام میخواستیم کمد رو مرتب کنیم همش میرفتی داخلشخنده

            

روز شنبه 16 اسفند هم برای اولین بار رفتیم استخرخوشمزه دیگه همت کردیم بریم خیلی ذوق زده بودیجشنیکم دیر رسیدیم و تا سکانس بعدی مجبور شدیم صبر کنیم که خیلی بی تابی میکردی همش میگفتی بریم توی ابقوی خیلی خیلی خوشحال بودی وقتی هم رفتیم توی اب که دیگه اصلا قابل توصیف نیستبغل همش میرفتی بالا میپریدی توی اب و میخواستی بری توی قسمت عمیقشراضی همه نگات میکردن و تعجب میکردن منم همش توی دلم صلوات میفرستادم میترسیدم چشم بخوری اخه خیلی خیلی ذوق میزدی و اصلا نمیترسیدی ماشالا به پسر شجاعم بهت افتخار میکنم گلمبوس نمیتونم شادی اون روز رو توصیف کنم یه روز خیلی خیلی خوب و با تجربه جدید.محبت انقده اصرار کردی ک رفتیم قسمت عمیقش و از اونجا هم پریدی ولی غریق نجات توی اب بود اونم کلی تعریفتو کرد آرام همش بغل من یا مامی جون بودی و وقتی ما شنا میکردیم ذوق میکردیآرام دوستدارم نفسممحبت

فدات بشم گلم خیلی اروم مثل همه دوش گرفتی و لباس تنت کردم و برگشتیم انقده گرسنت بود که گفتی بستنی میخوام منم واست خریدیم بعد قورمه سبزی با پلو میخوردی هم بستنیزبان

           

عکس اضافه کردم

پسندها (1)

نظرات (4)

محمد
18 اسفند 93 18:46
دستمال مایکروفیبر 10 عددی قیمت : 9,000 تومان بعد از تخفیف فقط 6,800 تومان این روزها فروشگاه اینترنتی تلیپ تا 30 درصد تخفیف داره فرصت رو از دست ندهید ...
مامان امیرعطا
18 اسفند 93 23:28
عزیزم ماشالله به شناگر ماهر آرمین جونم
مامان آرمین
20 اسفند 93 10:10
ای جااااانم ماشالله عزیز دلم.مگه شنا بلده که شیرجه میزده؟؟؟؟
الهه
پاسخ
نه بلد نیست فقط بدون ترس میپرید من یا مامانم زود میگرفتیمش
دیجیتال آرت
24 اسفند 93 0:27
دی جی آرت 10 اسفند 1393 ساعت 13:31 Site : http://dgartshop.sellfile.ir/ سلام عید امسال را با خرید تقویم مخصوص کودک خود شروع کنید بهترین یادگاری برای کودک شما با پرداخت فقط 1000 تومان و خرید 6 تقویم سال 94 شما میتوانید به راحتی عکس کودک خود و خودتان را بدون دوربری تصویر در کادر قرار دهید این فایل به صورت پی ان جی بوده و به راحتی در فتوشاپ قابل ویرایش می باشد. http://dgartshop.sellfile.ir/