آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

جشن تولد درخواستی

1393/11/2 17:35
نویسنده : الهه
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر مامانبوس

سلام به خواننده های وبلاگمونبوس خوبید؟ ما هم خوبیم خداروشکرمحبت

روز سه شنیه 30 دی با هم داشتیم عکسا و فیلمهای قدیمیتو نگاه میکردیم که کیک تولد دیدی و گفتی بلند شو برو کیک درست کنزبان دقیقا همین جوری گفتی و خودم اومدی کمک منم که نمیشه پسرم چیزی بخواد بگم نه شروع کردم به درست کردن کیکراضی

           

خدایشم کمک کردیتشویق بعد از آماده شدن منتظر بودیم تا بابایی بیاد اخه میگفتی شمع بزار روش من فوت کنمخندهمحبت ولی قبل از اینکه بابایی بیاد داشت خوابت میبرد که دلم نیومد کیک بهت دادم و با رغبت کامل خوردی خوشمزه

عصری هم رفتیم بیرون چون میخواستیم خرید کنیم بعدشم رفتیم خونه آقاجون ( البته یه ساعتی منو بابایی تنها بودیم بعد اومدیم اونجاچشمک) بعد از شام برگشتیم خونه دیگه دیر بود و خوابیدیم.

صبح روز بعد مثل همیشه داشتی زیادی گیر میدادی که بازی کنیم تا موبایلمو میگرفتم دستم میومدی میگرفتیش تلفنو میگرفتم همین طورمتفکر دیگه داشتم عصبی میشدم که گفتم بریم پارک برگ بچینیم با اشتیاق قبول کردی و گفتی اسکوترم هم بیادآرام 

                                

وقتی برگشتیم باهم یه جشن تولد با کیک نصفه گرفتیم که پلنگ صورتی و بره و ... هم بودنزیبا

          

خیلی خیلی ذوق زدی و با علاقه ایستادی تا عکس گرفتمخوشمزه بعد هم کیک رو بردی خوردیمخوشمزه با نسکافه چسبیدعینک

عزیز دلم انشالا تولد 3 سالگیت گوش شیطان کرمحبت

           

بعد هم نهار درست کردم و با شما هم بازی کردم و یه شیر با برگا درست کردیم که دیشب پارش کردیمتفکر البته مچاله شد که دیگه انداختمش دورعینک

امروز هم یه عروسی دعوتیم از فامیلای بابایی که خودشم نمیاد منم دوست ندارم برم ولی بخاطر مامان جون میریم زود برمیگردیم گیج

عزیز دلمونی آرمین ماهممحبتبوس عاشقتمبغل

فدای اون چشمای نازت عزیزممممممممبوس

              

پسندها (3)

نظرات (5)

آتـریســا جون
11 بهمن 93 15:18
وای چه کیک خوشمزه ای خوشبحال آرمین جون که همچین مامان خوبی داره ایشالله تولد 3 سالگیت گل پسملی
الهه
پاسخ
ممنون عزیزم، انشالا
مامان امیرعطا
16 بهمن 93 2:20
عزیزم.. ماشاله به آرمین جن. جونم که اینقدر تولد دوس داری ششما وروجک ها. چه کیکی.. دست مامانی درد نکنه.
الهه
پاسخ
ابجی
23 بهمن 93 13:05
ممنون میشم به وبلاگ داداشی منم سر بزنین
الهه
پاسخ
باشه حتما
مامان فهیمه
6 اسفند 93 2:04
به به چه کیکی آفرین به مامان و درخواست آرمین جون
مامان آرمین
21 اسفند 93 7:15
قربونت برم که اینقدر تولد دوست داری.عزیییییزم.دست مامانی هم درد نکنه عجب کیکی پخته.