آرمینآرمین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

شازده کوچولوی مامان و بابا

گوشی جدید

1393/2/18 13:34
نویسنده : الهه
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستانی گلم خیلی وقته که همسری میخواد واسم گوشی بخره که جور نمیشه برای تولدم هم رفتیم دیدیم ولی خودم قبول نکردم.آخه مدتیه خیلی ضرر مالی کردیم و اوضاع خوب نیست. ولی چند روز پیش بی مقدمه گفت بریم گوشی بخریمآرام منم ذوق کردم ولی بهش گفتم نمیخوام ولی گفت باید بخریمخوشمزه عاشقتم همسر مهربونممحبت

منم کلی توی سایت گشتم و از داداشی که استاد این چیزاست کمک گرفتم و رفتیم یه گوشی خوب و خوشگل خریدیمقوی ولی اصلا گوشی گرون خوب نیست با اینکه به نسبت گوشی های میلیونی بالا نیست ولی خو استرس میگیرم میرم بیرون میترسم کیفمو بدوزدن یا بیوفته از دستمخندونک

ولی خدایش خیلی خوبه الان با اون میام و سایتها رو چک میکنم یا با دوستان تا دیر وقت میچتمچشمک اون گوشیم بد نبود ولی مانیتورش کوچیک بود اینترنت حال نمیدادزیبا

عزیزم همسرگلم ممنونم که خیلی تو فکرمیبوس 

شبها اون میخواد باهاش بازی کنه تازه آرمین هم میگه من آرمین بازیخنده ولی تا 10 دقیقه باباش بازی میکنه خوابش میبرهزبان

مامی اینا هم امروز رفتن پیش دایی و هنوز نرفتن دلمون براشون تنگ شدهبوس

پریروز با مامی و داداشی رفتیم خرید و واسه همسری یه بلوز خوشگل و یه کمربند واسه هدیه روز مرد خریدم زرنگم نهزیبا اخه امروز عروسی خواهر یکی از دوستای خوبمه منم پیش پیش هدیشو دادم البته چون مامی اینا نیستن نمیدونم میریم یا نهزیبا نمیدونم چی بپوشمخطا

دیشب ساعت 1 بیشتر بود که آرمین جونی میگه غذا میخوام کلی بهش خندیدم میگه برو برو گوشت ققا (غذا) امخنده هرچی میخواستم بخوابونمش نشد تازه بهش گفتم بخواب وقتی رفتیم پیش دایی براتون ماکارانی درست میکنم میگه ماکاخنده ماست یعنی ماکارانی و ماست میخوامقوی دیگه مجبوری رفتیم و غذا گرم کردیم و خوردیم منم گشنم بودخندونک بعد خوابید.

آرمین شکلاتم الان داره واسه خودش تاتی میبینه خیلی دوستش داره ولی خو دلش میخواد منم پیشش بشینم تا کلافه نشده برممحبت

چند روز پیش خونه دوستم بودیم که بلز دخترش خیلی خوب آهنگ میزدی که بابایی گفته حتما برات میخریم  اخه واقعا هم این روز خیلی خوبی و با لوگوهاتم خودت یه چیزایی میسازی که برای تشویقت باید جایزه بخریمراضی ولی تنها کاری که خیلی ازش ناراضیم همون دیر خوابیدنته که هنوز حل نشدهدلخور

همین الان همسری اومد و آرمین رو برد گفت میرم تا شرکت و زود برمیگردم نهار هم خودش فکری میکنهعینک

 آرمین جونم عزیزم تولد 23 ماهگیت مبارک الهی هزار ساله بشیبوسبوسمحبت

ذهنم خیلی واسه تولد 2 سالگیت مشغوله نمیدونم چیکار کنم کیا رو دعوت کنم خیلی سختهسوال

دوستدارم بغل بوسبغلبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیرعطا
20 اردیبهشت 93 22:08
سلم. مبارکه عزیزم گوشی جدید ماهگرد پسری... عروسی خواهر دوستتون... ایشالله همیشه به شادی.
الهه
پاسخ
سلام قربانت
نینا
22 اردیبهشت 93 12:43
تولد 23 ماهگیت مبارک.ممنون بخاطر کمکت.گوشی جدید هم مبارک.ولی نگفتی چه مارک و مدلی؟
الهه
پاسخ
قابلتو نداشت امیدوارم بتونی درست کنی. خبری هم بهم بده سونی گرفتم عزیزم